Βιωματικό σεμινάριο ψυχοκινητικής αγωγής

Βιωματικό σεμινάριο ψυχοκινητικής αγωγής. «Η ψυχοκινητική αγωγή στην ανάπτυξη δεξιοτήτων»

– Βιωματικό σεμινάριο ψυχοκινητικής αγωγής –

Οι σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις υποστηρίζουν ότι η προσέγγιση και απόκτηση της νέας γνώσης θα πρέπει να βασίζονται στο συνδυασμό των εγκεφαλικών διαδικασιών και των αισθήσεων, ώστε το παιδί να αναπτύξει, μεταξύ άλλων, και τη δημιουργική φαντασία και τη μουσικότητα. Οι σχεδιασμένες εμπειρίες πνευματικές, και σωματικές είναι αυτές που δημιουργούν νέες νευρωνικές συνάψεις και επιφέρουν μεταβολές στον εγκέφαλο αφήνοντας ίχνη στη συμπεριφορά των παιδιών και αποβλέπουν σε συγκεκριμένα αποτελέσματα.
Στην αναζήτηση μιας παιδαγωγικής πρακτικής που να δίνει ώθηση στο δυναμικό των παιδιών, να κινητοποιεί τη δημιουργικότητά τους, την ανάγκη για εξερεύνηση, όπου η κατάκτηση της γνώσης να γίνεται με τρόπο ευχάριστο και βιωματικό, απαντά η εκπαιδευτική προσέγγιση της Ψυχοκινητικής Αγωγής. Θεωρείται μία από τις καλύτερες παιδαγωγικές προσεγγίσεις ικανοποίησης της ορμέμφυτης διάθεσης του παιδιού για κίνηση και ταυτόχρονα ευχάριστης και δημιουργικής βιωματικής εμπέδωσης εννοιών, αριθμών, σχημάτων , γραμμάτων, αίσθηση χώρου-χρόνου,, ανάπτυξης της αυτοεκτίμησης και των σωματικών, ψυχικών, κοινωνικών αποθεμάτων υγείας.

 

Α΄ΜΕΡΟΣ (9:00-13:00) Θα αναπτυχθούν: Ρυθμός-αναπνοή, γνώση του σώματος, σχήματα (ευθεία, κύκλος), κινητικός αυτοσχεδιασμός με σωματικά σχήματα, χώρος-χρόνος, ώρα, προσανατολισμός.

Β΄ΜΕΡΟΣ (14:00-17:00) Θα αναπτυχθούν:
Γράμματα, σύνθεση ανάλυση συλλαβών, αριθμοί, αύξουσα, φθίνουσα σειρά των αριθμών, πρόσθεση αφαίρεση, παιχνίδια Κυκλοφοριακής Αγωγής, γνώση του προσωπικού χώρου, σήματα κυκλοφοριακής αγωγής, οδική συμπεριφορά, ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων, λύσιμο σώματος.

-Στο σεμινάριο αυτό θα παρουσιαστούν εναλλακτικοί τρόποι προσέγγισης του γνωστικού πεδίου μέσα από τις βασικές αρχές της Ψυχοκινητικής Αγωγής.

-Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πως να διδάξουν στα παιδιά διάφορες έννοιες/ θεματικές όπως: χρώματα, σχήματα, αριθμούς, γράμματα, σύνθεση ανάλυση συλλαβών, προσανατολισμό στο χώρο και στο χρόνο, ώρα, γνώση του σώματος, αλλά και πιο σύνθετες έννοιες όπως κυκλοφοριακή αγωγή ή άλλες θεματικές ανάλογα με τους στόχους του παιδαγωγού/θεραπευτή.

 

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες αναμένεται:

• Να κατανοήσουν τους συγκεκριμένους στόχους και μεθόδους διδασκαλίας της Ψυχοκινητικής Αγωγής- Δημιουργικής Μάθησης.
• Να κατανοήσουν την εμπλοκή της κίνησης στο «γνωστικό τοπίο του σχολείου όπου ο «βομβαρδισμός» καθημερινά από γνώσεις, έννοιες και πληροφορίες είναι ανελέητος.
• Να κατανοήσουν το στοιχείο της διαθεματικότητας και της σύνδεσης γνώσεων από διαφορετικούς γνωστικούς χώρους στην εκπόνηση Καινοτόμων Δράσεων.
• Να βιώσουν εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης με κάθε λεπτομέρεια και να αντιληφθούν τα αποτελέσματα αναθεωρώντας και οργανώνοντας ξανά τον τρόπο σκέψη τους.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε: Εργοθεραπευτές, Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Δασκάλους Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και Ειδικής Φυσικής Αγωγής, Βρεφονηπιοκόμους και Λογοθεραπευτές.

Κόστος σεμιναρίου: 60€   (50€ σε φοιτητές)

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 2310.919399 & 6951818280, Fb: ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΛΟΓΟΥ

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:  13:00 – 15:00 & 19:00 – 21:00

 

 

Πηγή: https://www.facebook.com/events/1740197969544887/

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *